Årets sista dag bjöd på en magnifik avslutning och solens strålar plockade
fram fantastiska färger. Härligt!

Jag vill passa på att tacka alla som stötta och uppmuntrat min utveckling
under året som gått. Både privat och här på bloggen. Ert stöd och
uppmuntran värdesätter jag högt. Sen så är det ju Terje, en tillbakablick
utan att nämna Terje Hellesø går ju inte an. Jag lärt mig så otroligt mycket
av honom (jag undrar om han själv fattar hur mycket). Så…

Ett stort tack Terje –
nu kan jag kalla mig fotograf och mina bilder är mina egna bilder :)

Året som kommer ser jag fram emot med spänning! Massor av idéer och
projekt som snurra runt i huvudet och som kommer att bli bilder, bilder, bilder.
Jag ser även fram emot att följa era äventyr via era bloggar under året som
kommer. Bloggar fyllda med inspirerande bilder och tankar om både det ena
och det andra.

Ett riktigt Gott Nytt År till er alla!