Har ni inte besökt Rickard Janssons blogg redan så är det ett hett tips! En
inspirerande blogg av en fotograferande journalist med en härlig mix av
bilder och texter. Jag fick en utmärkelse idag, en inspirerande utmärkelse.
Det är inte utan att jag sträcker lite extra på mig och passar samtidigt på att
tacka Rickard för den fina utnämningen!

I utmärkelsen ingår uppdraget att nominera andra bloggar som inspirerat
och inspirerar mig. Efter ett tags funderande tänkte jag att jag vill nominera
följande sju bloggar som inspirera mig på olika sätt. Bloggar som utmanar,
provocerar och smeker medhårs i en härlig blandning av humor och allvar,
som med andra ord som ger mig massor av inspiration.

Tomas Eriksson  Marie Gillander Monartic Malin Hellesø Jukka Lausmaa
Peter Jonsson Terje Hellesø

Enligt Rikard bör man, när man fått utmärkelsen:
– Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den.
– Tacka och länka till den som nominerade en.
– Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
– Berätta sju intressanta saker om sig själv.

Sju intressanta saker om mig själv…. nu kom vi till den riktigt svåra biten ;)

– Sommaren är här och jag hatar inte myggen i år.
– Jag har några spännande bildprojekt på gång, varav ett heter Strån och Silouetter…
– Morgontrött=Marie, vilket några av er redan har erfarenhet av ;)
– I sommar är det bröllop på gång och jag vet inte vilken hatt jag ska ta.
– Lensbaby är ett mycket trevligt objektiv.
– Jag sorterar fleecetröjor i finfleece och vardagsfleece.
– Precis som Rickard har jag bilder som ligger och mognar och de får ligga
ett tag till innan det är dags… vem vet en vacker dag så visar jag dem kanske.